Diabetikern

Precis som alla andra

Vad är det som går och går

Kategori: Allmänt

men aldrig kommer till dörren? Rulltrappan och så jag då förståss.
 
Jag knatar på och vill ha mitt glada jag tillbaks. För det är tungt nu. Imorgon ska jag försöka ta tag i det ordentligt. Idag har jag inte orkat. Idag har jag vältrat mig i självömkan, jobb och hästarna.
 
Måste ge en eloge till mina fina kollegor som gör att det är roligt att komma till jobbet. De gör det där lilla extra.
Ni är guld värda allihop.
 
Idag har Nisse dessutom överglänst Micha på hur man ska bete sig under ryttare. Min mamma har fått slita medans jag åkt efter på ett bananskal *s*
 
Tog över och jobbade igenom MIcha på banan sedan där vi hade en lite diskussion om hur saker skiulle göras. MIcha vart inte helt övertygad om att jag hade rätt men gav med sig till slut. Gott att vi fick igenom så mycket innan träningen imorgon då ger den lite mer.
 
Nej nu ska min hjärna få ägna sig åt meningslösa spel och bara få koppla av lite. Brukar somna lättare efter några olika spelomgångar.
 
Vad gjorde man innan man hittade en massa spel i mobilen. Hur somnade man innan dess?
 
 
 
Kommentera inlägget här: