Diabetikern

Precis som alla andra

Kasta pengarna i sjön..

Kategori: Allmänt

Japp.
 
Frissan igår (fast det var helt klart värt pengarna) Idag blir det tandläkaren pga av tandvärk och det är helt klart INTE värt pengarna..
 
Surt sa räven.
 
Var iväg på en Pay and Jump i söndags på Skålltorp. Jag är faktiskt jättenöjd.
2 pet i 120 ena pga av att hon inte hoppade färdigt språnget och det andra. Tja hon hade väl koncentrationen någon annastans för det var en rejäl rivning.
 
Men jag är nöjd och det kändes inte högt alls. Hejja!
 
Framridningen vart hela kaotisk och jag inser nu att röd rosett är ett måste på Micha. Det var en stackars skäck där som Micha såg ut som sitt hatobjekt och den skulle hon bara nita varje gång den kom nära. mindre kul kan jag säga.
 
Trots pissig framridning, varit ute hela dagen och ingen bra mat så höll jag. Kroppen segnade inte ihop för mig och det känns grymt bra. Jäj!
 
Nästa helg blir det en pay and jump i Lidköping (med röd rosett)
 
Hela helgen gick i 180 knyck som vanligt. Trevlig After work på fredagen sen filmkväll på lördagen och upp tidigt för att hinna med allt innan man skulle vara funktionär på Skålltorp.
 
Jösses vad fort tiden går. Det är snart November. Känns inte som om jag hinner med.
 
Fram för fler timmar på dygnet! Och ljusare tider så jag hinner.
 
Slutar man vid halv 7 nu så ärman inte inne förrens 11 på kvällen. Då ska man hinna med annat sen upp tidigt för att hinna jobba.
 
De dagar man då är ledig på bokar man in så fruktansvärt mycket att man knappt hinner med det heller.
 
Men man ska inte klaga. Jag har ett jobb jag trivs med, Snygg frisyr och en fritid som jag älskar.
 
Kan nog säga att trots tandvärken idag så är jag ganska tillfreds.
 
 
 
Kommentera inlägget här: