Diabetikern

Precis som alla andra

Inte nöjd...

Kategori: Allmänt

Nej den här dagen gick käpprätt utför i eftermiddags.
 
Hade en bra dag med ridning, hovslagaren var ute och fixade till vid hovbölden på Nisse. Kan tala om att det var en mycket lycklig och glad häst som studsade ut i hagen.
 
 
Så fort jag släppt honom började han med att rulla. När sen Quicken hittade ut i hagen så fick Nisse spelet. Stod och bockade på stället for iväg i galopp med benen åt alla håll och kanter. Det var nästan så jag blundade för jag tänkte i mitt stilla sinne att nu springer han väl rakt in i ett träd och stendör hästskrället *s*
 
Det var riktigt roligt att se hur skoj han hade. Micha gick bra på banan också och det var skönt att kunna rida i dagsljus.
 
For iväg till jobbet sen gick det utför. Folk som inte dyker upp, bokningar som inte är kollade ordentligt mm mm
Ja kort sagt det vart inget roligt alls det sista. Men men man kan ju inte vara på topp jämnt.Hade en ruggigt bra hårdag och som tjej kanske man ska nöja sig med det nån gång? *s*
 Imorgon är en ny dag med nya tag och söndag kommer bli rolig- Jobb, tävling sen bio.
 
Skulle gått på nio imorgon men de flesta kunde inte så vi skjuter på det tills på söndag då vi är fler som kan gå smatidigt. Skoj skoj
 
Nej nu ska jag fortsätta smutta på min cola innan jag ska gå ut och klappa om hästarna lite och få¨ny energi inför morgondagen.
 
Godantt!
 
Kommentera inlägget här: