Diabetikern

Precis som alla andra

Lilla Blå

Kategori: Allmänt

Någon som vill byta med mig?

Min söya lilla blåa bil och jag går nu skilda vägar. Grisarna förstörde den för mig...



Ok ok ett dike förstörde det för mig men ändå... Diket var ju där för att jag inte skulle köra på grisarna.

Inte är det lätt att hitta ny bil för billig peng heller. Surt

Micha går iallafall bra. Vi har kommit igång ordentligt med träning nu och varit ute på en lite pay and jump. gick felfritt i bägge klasserna trots en häst som var skogstokig. Drog järnet med mig. i sista klassen 1,10 så kunde jag få lite mer kontaklt men lätt var det inte.

Idag så ska jag nog åka iväg till ridhuset och småjobba lite.
Var dum nog att gå på ett pass på gymmet och det känns på konstiga ställen i kroppen nu. Jag hade visst fler muskler än vad jag trodde *s* Vilket innebar att hästen min fick vila pga av väder och träningsvärk. Illa, illa

Ja ja. Jag har skrivit upp mig på nästa omgång så musklerna hinner nog vila tills dess ha ha Ellre så får jag smygträna massor så jag inte får lika kraftig träningsvärk. Rllrt låta bli det helt och hållet.

Nu ska man fixa lite frulle och försöka få upp värmen lite.

Kommentera inlägget här: