Diabetikern

Precis som alla andra

Flummigt värre...

Kategori: Allmänt

Vilken dag man haft..

Började med att försova mig. Visserligen bara 20 min så med lite fart var jag ändå på plats 5 min innan jag behövde stämpla in.

Skulle öppna dörren åt Ali och klämde fingretmellan dörr och karm. Vet inte riktigt hur.
Före första mottagandet av konferensen skulle jag slänga på lite mascara. (hann ju inte göra det innan jobbet) Tydligen så hade en blå ögonskugga som legat i min sminkväska i evigheter bestämt sig för att smulas sönder. utan att märka det lyckades jag få ett blått märke mitt i pannan och ett på hakan. *s* Såg för jävlig ut. (mina kolleger fick ett gott skratt)

Praktikanten försökte göra mig blind på ena ögat när vi städade ut en sal. Jag hann precis stänga vänsterögat när ett pappersark från de stora blädderblocken kom farande och rispade mig på ögonlocket.

Lyckades klämma 2 fingrar till under dagen samt bryta 2 naglar.

Otroligt nog lyckades jag ta mig hem och göra stallet utan fler skador.

Fick en väldigt trevlig promenad med en wiee känsla samt en en nedgång känslomässigt åt andra hållet.

kan inte göra annat än att skratta åt det.

Tack goda gud för att denna dag är över.

Får se hur många fingrar man får i kläm imorgon ha ha
Kommentera inlägget här: