Diabetikern

Precis som alla andra

Seg måndag

Kategori: Allmänt

På något sätt får jag massor gjort men jag saknar det där lilla "extra" som gör det lätt.
Egentligen vill jag få mer gjort men motivationen är inte riktigt på sin rätta plats idag.

ja ja den kommer väl tillbaks. Det bruikar den göra.

har ju världesn snällaste kollegor som gör det roligt att jobba.

Vädret gör väl sitt till också. Jag vill ha tillbaks värmen. det kan få regan bara det är varmt.
Flera dagar i rad så har det ju växlar mellan svinkallt och kallt. inte ok tycker jag.

Jessica hittade gamla bilder på lilleman. Är ju bara tvungen att visa dem här. jag blir ju glad av att se dem och nästa sommar har vi förhoppningsvis en liten parvel som studsar runt i hagen.





Lille hartmann JBP är så fin i sin rosa grimma så ha ha

lancome är nu i danmark och vi håller tummarna för att hon tar sig. Blir en liten dressyrstammad fölis.

Jessica har valt den otroligt snygga Dream Boy



kommer nog bli riktigt bra. Ska bli skoj att få en liten fölis hemma igen.

Nej om man ska fortsätta försöka jobba lite igen istället för att göra ingenting. En liten micropaus är alltid bra att ha då och då.



ikväll blir det lite banjobb med röda Maran. Försk till att longera tunnan också.

Nej nu var jag elak. Tunnan är inte riktigt så tjock men det är ju en shettis så operation bantning pågår fortfarande. Måste fixa vagnen så man kan ut och köra henne så hon får jobba lite ordentligt igen.

Köpte även lite rolig vaxduk igår som jag ska klä in 2 bommar mede. Kommer nog bli lite spejsigt.

japp jag erkänner jag är lat. istället för att måla klär jag in bommarna med vaxduk så jag slipper vänta på resultatet. =)

Nej Jobb NU!!




Kommentera inlägget här: