Diabetikern

Precis som alla andra

Jag vill bli frisk...

Kategori: Allmänt

Inte nu, inte imorgon utan förra veckan.

Det är så fruktansvärt segt det här.

Upp på morgonen men istället för att ge hundarna en promenad först så får de mat då jag mår för illa för att röra på mig.. Blä..

Idag fick de en promenad. En tur som vanligtvis tar mig 10-15 min att gå tog nästan 30 men men. Det blev ju en promenad iallafall.

Suck,pust och stön

Idag ska jag försöka starta igång min nya telefon får vi se hur det går. Kan bli lite knivigt. Jag är inte så teknisk när det kommer till telefoner och jag ville egentligen inte ha en touch telefon men men. Det ska vara en bra telefon så jag kommer säkert bli alldeles frälst i den ha ha

Har precis laddat över alla mina 240 kort från min gamla telefon till datorn och jösses vad jag saknar sommaren när jag ser dem!

Inte så långt kvar dit nu. *drömmer mig bort*

Tror jag slippar semestern i år. Jag menar jag har ju varit ledig från jobbet alldeles för länge ändå. Fast iofs... en vecka nere i Falsterbo vill jag allt vara såden veckan får jag nog se till att ta lite semester ha ha

Först Scandinavium sen falsterbo.

Oh yeah!



Ett av förra årets Falsterbo inköp.

Kommentera inlägget här: