Diabetikern

Precis som alla andra

Imorgon bär det av...

Kategori: Allmänt

Mot Mölndal igen.

Hoppas, hoppas. hoppas det här blir sista gången. Den här helgem har inte varit så rolig.

Både fredagen och lördagen bestod av värk, söndagen av illamående tack vare tabletterna som tog bort värken så i söndags hade jag ingen värk men attans vad kass man var. Kom upp ur sängen vid 12.

Det här känns ju helt meningslöst. Vad är detta för liv liksom? Ligga på sidan i sängen och inte orka röra sig. Jippi vad skoj.

Nej nu får operationen bli av, hoppas det läker ihop snabbt så mitt liv kan börja igen. Hela 2011 var ett stort göra ingenting på och nu har snart hela januari gått 2012 utan att något hänt här heller.

Det här SKA vara året då jag kan komma ut och träna/tävla ordentligt banne mig. Jag vill kunna rida varje dag utan att rasa ihop...

Det kommer ju dessutom att ta tid för en annan att bygga upp orken igen med hästeriet. Som vanligt är det ju hästen som kommer igång mycket starkare först.

Hmmm undrar om jag kan tjuvstarta lite på gymmet så vi kan komma igång samtidigt tro? Det är värtt en funderare.

Nu ska jag gå ner vila ögonen lite och packa inför morgondagen. Det kommer inte bli det lättaste att komma upp lagom till taxin imorgon. Jag har kunnat komma upp tidigast vid 9 utan att må alltför dåligt imorgon ska jag åka vid 8.

Woho vad skoj det ska bli... *not*
Kommentera inlägget här: