Diabetikern

Precis som alla andra

Med Vänner...

Kategori: Allmänt

som dig vem behöver fiender?


Japp. Så kan det gå.

Idag var första dagen tillbaks på jobbet och vad kan man säga? Trevligt att träffa alla men jag kunde lika gärna stannat hemma och inte gjort någonting alls.

För det var vad jag gjorde.. Ingenting alls. Satt av tiden tills jag stämplade ut och gick hem.

Hur de tänkt sig det här upplägget förstår jag inte.

Möte klockan 10 Yeah right blev 10,30 som inte gav någontinmg mer än att jag fick lovord och att min hälsa skulle sättas i första hand.

De kommande 3 veckorna är jag inte ens med på schemat utan ska bara flyta omkring typ.

Ja ja vill de slösa pengar på att ha fast anställd personal som inte gör någonting är väl inte jag den som ska klaga.

Nu ska jag gå ner och mysa lite mer med hundarna och glo på TV. Imorgon är det ytterligare 4 timmar av att gå runt och göra ingenting innan man ska till KSS för kontroll.

Christina la upp lite bilder på sin söta valp som är till salu. Valpar är ju så söta. Nästan så jag skule vilja köpa den lilla knorten själv.





Sötnöt!

God natt

KOMMENTARER:

  • william säger:
    2012-03-03 | 16:40:34
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

    aaaaah så söt:DDD



    SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så snällt sagt:3

    Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

Kommentera inlägget här: