Diabetikern

Precis som alla andra

frustrerande...

Kategori: Allmänt

irriterande och motigt...

Inte nog med att man är enögd och jävlig idag så fickjag en kraftig känning efter jobbet. Jäj... Är fortfarande helt slut och vill bara sova...

Enda positiva idag är att Sixten var iväg på besiktning och gick igenom så på söndag åker hon till den nya fodervärden. Skoj, skoj

Kanske jag kan få upp lite ork så att Micha får komma igång.

Det är väldigt motigt just nu och jag gillar det inte alls.

Imorgon är det jag som stressar hem, trycker i mig 28 sockerbitar på vägen hem och drar ut på en långtur (iallafall en timme minst i skog och mark innan mörkret faller) Både kropp och knopp behöver komma ut och lattja lite på hästryggen.

Nu ska jag dock gå ner och se om den nya serien Grimm är något att ha.



Kommentera inlägget här: