Diabetikern

Precis som alla andra

satan i gatan..

Kategori: Allmänt

Vad mina myggbett och geting stick kliar!

Gaahhh!!

Hatar, hatar, hatar alla insekter! Skulle föredra fästingar framför Mygg, blinningar och bromsar.

Blä..

Jag har inte tillräckligt stort ordförråd att beskriva hur mycket jag hatar insekter.

Kjol till helgen? Glöm det. med tanke på hur mina vader ser ut så är långbyxor som döljer stora röda svullnader bara bra. inte för att jag hade mycket ben att visa från början men ändå.

Dessutom får jag åka likbil till jobbet.... aka Volvo..

Min pluttbil är utlånad till mamma då den drar mindre bensin så hon kan ta sig fram och tillbaks till Skövde till sitt jobb så får jag köra den här... *brr* ryser bara jag tänker påden. Visst man åker bekvämt men vart är körglädjen? Gungeligung...

Nej nu ska jag inte klaga. På onsdag får jag tillbaks min lilla pluttbil. fast skruttbil är nog mer ett passande ord *s*

jag menar den är ju fransk och har sina "små" bucklor och äter lampor som hejsan. samt elfel så man får alltid trippelkolla lyset innan man stiger ur bilen.

Så småningom kommer det bli ett inköp av en tysk bil, Någon gång i livet iallafall.

ja ja drömma kan man ju alltid,



Vill ha...

KOMMENTARER:

  • Jag säger:
    2011-07-18 | 19:27:55

    Vad skoj att du bloggar igen :) Keep it up!

  • Caroline säger:
    2011-07-18 | 20:05:57
    Bloggadress: http://ridemyhorse.blogg.se/

    Kul att du bloggar igen, alltid lika roligt att läsa =)

    Håller med HATA alla insekter....

Kommentera inlägget här: