Diabetikern

Precis som alla andra

Vill ha fler timmar...

Kategori: Allmänt

på dygnet...

Tycker inte jag hinner göra någonting.

jobbar-resväg hem- dopp i poolen-stallet-äta-rida/motionera hundar-äta- komma på att alla bra tv-program börjar vid halv 11- tvinga sig själv att vara uppe för att titta-stupa i säng....

Hmm

Vill ha mer tid. Tid för att kunna sova och vila ut, tid för att hitta på mer saker med lilla Mysan istället för bara de stora hästarna. Tid för att kunna åka iväg en kortis och bada.

Tiden är dyrbar och det känns som om den bara rinner iväg.



Fast jag skulle kunna nöja mig med bara mer pengar...

Mer pengar = mer tid.

t bort alla jobbtimmar så skulle jag ju ha massor av tid över till annat *s*

Money, money,money...

Jag skulle vilja göra som Joakim Von Anka... bada i pengar...



Tjoho. Dricka läskeblask (dock låter jag bli sviskon för det är inget gott) och vandra omkring och hitta på skojigheter.

ha ha drömma kan man ju.

Nej nu ska jag göra något vettigt istället för att blogga. Där ryker ytterligare några minuter...

Go Clara Go!


Kommentera inlägget här: