Diabetikern

Precis som alla andra

Trött...

Kategori: Allmänt

Idag har det inte varit någon speciellt rolig dag.
Har inte haft energi eller motivation för att höja dagen något heller.

Glädjande besked för Micha iallafall.  Allt verkar ok, troligtvis en snedtrampning eller något i höger bakknä.  Micha och buskompisen Hedda brallade ju som hejsan i hagen 2 dagar i rad troligtvis något hon gjorde då och när det blev så tung belastning som hoppning visade det sig.
Butta i 7 dagar, ingen hoppning på 14 dagar men vanlig ridning så ska hon vara ok igen. Skönt




Jobbet har flytit på bra. Fullt ös från stunden vi kom in vilket var både positivt och negativt. Hann inte ens slå upp dörrarna förrens gästerna ville checka ut. Lite krångel men efter det flöt allt på bra.

Maria var så snäll och bytte med nmig så jag fick gå hem en timma tidigare så jag kunde vila. Sweet. Var ju ändå på jobbet 3 timmar tidigare så jag förlorade inget i tid.

Jobbar hela påskhelgen och det känns helt ok. Tja kanske inte just nu pga av min trötthet men annars. Har inga direkt planer för påsk ändå.

Nej nu ska jag gå ner slänga upp fötterna i soffan en timme sen natta hästar. Sen ska jag sooooova!

God natt


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: