Diabetikern

Precis som alla andra

Jävla dator..

Kategori: Allmänt

Vad trött jag är på den.. Nu när jag tagit hem den till min mor då deras gick sönder igen vid åskan så krånglar den med mig med en gång. Alla bilder jag tagit skulle ta 115 min att ladda över.  Fick avbryta då den låste sig och var allmänt töntig.

*suck*

Jag blir så jäkla trött. Har massor av kort jag vill få över. En del på A-L när hon tränade, betesläppet idag för Ann Catonis Maddox ute i Öglunda i en fantastisk natur. Ridtur från Isabelle när vi var på banan, Stellas 1-årsdag mm mm

Men istället nada. Tar ju 3 år bara att gå ut på nätet.

Tur att jag snart får träffa Niklas igen slipper jag vara så nesligt förbannad ha ha

Hann iallafall få över några kort på mig och min brorsdotter när vi var på kulas ridbana.



Fullkomligt älskar den här bilden, Isabelle och Mysan ser så underbart söta ut när de kikar på Magnus.



Nu ska jag gå ner ta ett djupt andetag och INTE slänga ut datorn genom fönstret på andra våningen.

Ikväll ska jag återigen till A-L se lite på film och bara ta det lugnt. Imorgon blir en hektiskt dag med besök på ATG-kliniken på morgonen, åka till tippen och slänga skräp, köra Mysan, hoppträna. Ska bli riktigt skoj.

Troligtvis kommer det ploppa ut ett litet föl också men jag litar inte på Came för fem öre. Börjar fundera på om hon inte kommer knipa tills nästa sommar..

Nej dags att sätta lite fart.
Kommentera inlägget här: