Diabetikern

Precis som alla andra

Bosatt i soffan...

Kategori: Allmänt

Japp , är hos Ann-Louise igen. Enögd (typ) och kämpar om plats i soffan mot 4 hundar. Verkar dessutom som om jag förlorar ha ha

Grabbarna ligger på rygg bägge två med benen rakt ut, Lilly har lagt sig nära eldstaden och njuter av värmen. Tuva har krypit intill mig och blir måttligt förbannad på en fluga som stör henne.

Blev lite nojjig för en timme sen då alla hundarna såg ut genom fönstret och talade om att de hörde något. Kan säga att det inte var en tuff Clara som stack ut huvudet för att se vad det var som fick hundarna att reagera.

Men jag varken såg eller hörde något konstigt trots ett hjärta som bultade på i 180. Hmmm jag kanske ska överväga det där med att bo på landet *s*

Came verkar lugn. Gigantisk om magen men lugn så tror inte det blir något inatt heller.

Mitt stora problem är nu vad man ska se på TV. Macgyver trots sitt blonda hårsvall och skarpa hjärna lockar inte.

Dessutom lyssnar jag mest, mitt öga jäklas med mig. Har fått en inflammation i en muskel så jag måste hålla på och drippa i en massa skit i några dagar för att det ska bli bättre. En vätska får pupillen att vidga sig så att ögat "spjälkas" vilket innebär att man blir ljuskänslig och jag har svårt för att se avstånd ordentligt. Speciellt idag på träningen.
Vågade inte höja då man efter bara en blinkning tyckte att hindret flyttat sig minst en halvmeter så allt blev pannkaka i anridningen. Micha hann bli lite irriterad också men trots detta så gick träningen riktigt bra. Man får se det i små portioner.

Allt har löst sig med lancome också så nästa vecka är det vi som tar en liten roadtripp till Skåne. Härligt känns riktigt bra.

Det enda som felas nu Är Niklas. han borde vara här (eller jag där beroende på hur man ser det) Jag saknar honom något enormt. Vilket känns lite konstigt samtidigt.Jjag kan inte komma ihåg om jag någonsin saknat någon så mycket som jag saknar Niklas. Härligt men konstigt. Jag är kär ha ha

Nu ska jag fylla på mitt cola glas, droppa lite mer vätska i ögat, gosa lite med dogsen titta till lurifaxen ute i stallet aka Came sen ska jag sooooova

Godnatt

KOMMENTARER:

  • Niklas säger:
    2010-05-26 | 20:55:52

    "ler"

Kommentera inlägget här: