Diabetikern

Precis som alla andra

Söndag

Kategori: Allmänt

Ja det är en rubrik som alla andra =)

Idag har jag inte gjort många knop alls. Igår var det lite bättre fart på mig.

Jag och min vän Jessica var på bio i Skövde. Vi bokade först biljetter för Alice i Underlandet ångrade oss när vi kom dit och ville se Shutter Island men den var full så det slutade med att vi såg Green Zone.



Helt ok film men vi båda var lite besvikna över Shutter Island att filmen bara blev ok att se på. Matt Damon gillar jag som skådespelare och tycker att han gjorde filmen bra.

Se man kan ha trevligt utan hästar ha ha

Imorgon är det dags för mig att åka till KSS igen. Ska träffa fot teamet vad det nu innebär. Tror de ska gå igenom mina fötter, klämma och känna lite (fifan vad otäckt) ochråda mig till hur jag ska sköta om mina fötter på bästa sätt. Det är vad jag tror men man vet ju aldrig...

Såret på foten läker långsamt men säkert. Inget inflammerat eller infekterat så jag ska inte klaga. Jag kan rida och gå omkring fast med dessa fula sandaler med hål för såret. När det är läkt kommer jag kasta dem så långt ögat når sen lite till. Eller så ber jag någon stark person att hiva iväg dem. Mouahahahaha!!

Typ.

Nej nu ska jag bege mig hemåt med två små lurviga hundar och lägga mig i soffan under en filt och med en stoooooooooooooor kopp te. Ikväll ska det fortsätta att softas så jag är i full gång tills imorgon igen.



Hur kommer det sig att där den nytvättade tvätten finns där finns också sovande djur?

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: