Diabetikern

Precis som alla andra

Det öser ned utanför

Kategori: Allmänt

Ska faktiskt straxs gå ut och ta in hästarna så de får torka upp lite innan vi ska rida. Stackarna.

Men trots detta regnande så är man på gott humör för snön är på väg bort *Weho*

Tack vare Caroline hittade jag den här sidan med lite annorlunda smycken. Lite skoj att kika på

Tänk vad mycket hästgrejjer det finns ändå.

Tycker faktiskt lite synd om de stackarna som inte är hästintresserade. Tänk vad mycket de går miste om ha ha

Nej ut och sopa färdigt i stallet och ta in de blöta små liven. Får se om jag åker till ett ridhus idag. Vore ju trevligt att slippa rida ute i skogen idag.

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2010-03-23 | 16:07:09
    Bloggadress: http://ridemyhorse.blogg.se/

    Svar: ha,ha så smart du är Clara,,ha,ha =)

  • Sofia säger:
    2010-03-23 | 16:26:33
    Bloggadress: http://fiaelise.blogg.se/

    Hej! Tack för kommentaren :) Funderade först på hur du hade hittat till mig, men sen såg jag ett par bloggar jag kände igen så då gick det upp ett ljus ;) Galet söta djur har du iaf!

    Kram Sofia

Kommentera inlägget här: