Diabetikern

Precis som alla andra

2 stygn

Kategori: Allmänt

Det blev domen.

2 stygn, antibiotika och lite butta så ska vi vara fit for fight igen om några dagar.

Micha skötte sig utmärkt (hade inte räknat med något annat) och jag klarade av att backa med transport. Weho!

Har aldrig backat med transport och jag hoppades att jag inte skulle behöve göra det men likförbannat blev jag tvungen att göra det med häst i också. Men det gick lätt som en plätt.

Nu ska jag gå ut och mocka sen åka in och lösa ut medecinerna. Imorgon ska vi ta en skrittur ut då Micha är lite lugnare i hagen om hon får komma ut och göra något annat. För naturligtvis så sprang de som satan när jag släppte ut henne till Krubb och Mysan men nu går de lugnt och betar.

Det var skönt att det inte var så farligt iallafall och att vi snart är på gång igen.

Nej dags för tråkig mockning. Får se om Tuva följer med ut hon har lagt sig hos Magnus och gosat in sig. Lilly brukar vara lite mer lättövertalad nu när det är så fint väder ute.

Kommentera inlägget här: