Diabetikern

Precis som alla andra

Rear gear så dumt att man inte tror det är sant...

Kategori: Allmänt

Är du trött på att se rumpen på din hund? Spana in det nya Rear Gear.. Undrar om det är som en doftgran så det kan dofta rosor från hunden också..



http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=37655223




Ser allt lite roligt ut men vem tusan köper sånt här?

Ja ja jag säger då det.

Själv är jag nu ute och kollar efter hundkurser, Vardagslydnad och kanske lite agility. Vardagslydnad för en viss fröken (Lilly) som nu har fattat tycke för att jaga bilar och agility för den lydiga lilla svarta pälsbollen (Tuva)

Idag har hon "jagat bort" hela 2 bilar som passerat idag. Ok den ena var plogbilen och den andra var en liten skogsbil som alltid kör lugnt förbi. Vi hinner få kontakt med Lilly hon står och tittar på oss och utvärderar vilket som är roligast för stunder. Vi (jag, mamma, Tuva) eller bilen som försvinner så retligt. Den senaste gången fungerade det att ge Tuva lite godis och leka lite med henne då kom Lilly i 180 knyck och ville vara med, idag hade vi inget godis när vi mockade så då for hon efter bilen. Hon springer inte långt men tillräckligt för att vi ska hinna bli förbannade *s*

Ja dessa hundar.

Letar febrilt efter laddaren till min kamera. Den är puts väck. Vilket är mycket störande. Jag kan inte för mitt liv komma på vart den tagit vägen. Antigen har Lilly tagit den för att slippa bli fotograferad eller så är det Johan... Han sa att den inte var hos honom men jag har mina aningar...

Nej dags att sätta lite fart igen. Nu är jag kompis med snön. Solen skiner det är vindstilla och inte mer än 1,5 minusgrader. Helt ok. Man kan göra grejjer utan att frysa till is ute.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2010-01-28 | 23:25:51

    köp dom vet ja

  • Anders säger:
    2010-01-29 | 01:17:27
    Bloggadress: http://oceans.blogg.se/

    Hmm ja går kanske lika bra med en wunderbaum där bak ?

  • Lamia - TÄVLING PÅ BLOGGEN säger:
    2010-02-17 | 23:22:42
    Bloggadress: http://lamiamichelle.blogg.se/

    Hahaha men hjälp, hur kan hunden poopa då?!

Kommentera inlägget här: