Diabetikern

Precis som alla andra

Misslyckad?

Kategori: Allmänt

Kan man beskriva en person så?

För just nu är det precis så jag känner mig... Misslyckad till tusen. Den här veckan har inte varit så bra. Känns som om allt är på väg åt helt fel håll... Utom hästen.

Men hur ska jag kunna komma ut och ta fram denna fina häst om inte kroppen orkar?

Hur länge kan man leva på bara vilja? Nu känns det som om viljan också har mattats av.

Har tappat fotfästet och fokus och vet inte riktigt hur jag ska lösa det hela, orkar jag lösa det? Eller ska jag bara låta fotfästet vara borta?

Just nu vill jag bara gå och lägga mig under täcket och vakna till sommaren kanske. Frisk och med full fokus igen.

Äh.. jag vet inte.. svammel, svammel

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2010-02-18 | 19:09:58
    Bloggadress: http://ridemyhorse.blogg.se/

    Allt löser sej nog, du är ju en liten kämpe med allt som har med din kropp och det vänder nog snart. =)

Kommentera inlägget här: