Diabetikern

Precis som alla andra

Men va fan?

Kategori: Allmänt

Här skriver man ett långt inlägg med bilder och så försvinner alltihop! Irriterande....

Det ihop med all snö.. Det enda positiva just nu med snön är att i lördags så städade jag hela lägenheten och fick upp vartenda litet dammkorn, jag testade att baka bröd + lite muffins och en rabarberpaj. Allt blev faktiskt lyckat och min farmor blev eld och lågor när hon fick höra talas om detta och ville genast utbyta recept. Ha ha min farmor är bäst.

Tog lite kort för det är grymt mycket snö hos farmor i Ardala. Tur att hon fick lite hjälp med snöskottningen för annars hade hon inte kommit ut i söndags. Snön gick upp till sista trappsteget.

Nej nu ska jag försöka Farmvilla lite på min dator...

Åååhh finns det ingen vänlig själ därute som vill ge mig en ny dator? Gärna en laptop =)



Fina lilla hund


Mamma testade att fota lite. En väldigt spänd Micha pulsar omkring. Det var väldigt djupt för henne här är det på ett srtälle där det inte var lika mycket snö men åt ett håll som inte min häst ville åt.



Täckena av i hela 10 min för en liten snabb kissrunda ute. Här är det bara någon enstaka minusgrad i solen.


Man måste gå så nära som möjligt när det är kallt ute



Det har varit kaaaaaaaaaaaaaaaaaallt att rida...



Lilly har lite, lite koll på Micha..



Fast det är otroligt vackert att vara ute i solen när det bara är någon minus så till och med Lilly kan följa med på en liten tur. Här har vi vänt hemåt och Lilly passade på att få lite försprång. Hon och Mysan hade lite race av och till.



Mina blåbärsmuffins som precis kommit in i min megastora ugn ha ha



Lilly är lekfull, Tuva är det inte...



Nu tycker Lilly det är tillräckligt med kort tagna ha ha

Tja.. vad kan man säga?  Livet skulle bli bra trist utan dessa små tokstollar.

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2010-02-24 | 17:06:37
    Bloggadress: http://ridemyhorse.blogg.se/

    Den sista bilden var ju verkligen cool =)

  • Matilda säger:
    2010-02-24 | 18:59:06
    Bloggadress: http://showjumper.blogg.se/

    HAHA sista bilden var ju riktigt grym! :D

  • Ulrika säger:
    2010-02-25 | 19:36:25

    Vad härligt och se Lily i sådan frihet. Ni verkar ha det super tillsammans :)

  • Caroline säger:
    2010-02-28 | 20:12:46
    Bloggadress: http://ridemyhorse.blogg.se/

    Svar: låter som en bra idee, så får jag vara lite avis för jag inte var på Göteborg Horse show =)

Kommentera inlägget här: