Diabetikern

Precis som alla andra

Tanden är fixad..

Kategori: Allmänt

Ja idag tog jag mig i kragen och ringde då jag har haft svårt att sova och allsköns skit pga av tandvärk. Men så ont som jag hade när jag åkte från tandläkaren har jag aldrig haft. Hem till mamma och rota fram en isglass i frysen att lägga på så blev det bättre. Fi fan. Cola isglass desssutom. Bästa som finns.

Nu känns det bara konstigt efter all bedövning. Hela högersidan av ansiktet har svullnat på mig (hade gjort det innan jag gick till tandis) så jag ser ut som om något tagit från en skräckfilm. Usch..

Hoppas bara jag kan sova ordentligt inför morgondagen. Sika iväg och tävla i Herrljunga och jag vill ha samma bra resultat som i Mariestad.

Ska dessutom regna imorgon så den här helgen har inte startat så värst bra för mig men men.

Igår var Ninni här med lite grejjer som hon hade extra utav hemma. Så igår kändes det som julafton. Inte mindre än 4 små söta hästtäcken i storlek 85 (minishettis) + 4 små, små boots, senskydd, transportskydd och en longergjord.

Insåg att det kommer ta myyycket träning innan jag får i mysan i longergjorden men någon gång ska hon passa i den ha ha
Allt blir ju så sött när det är så smått också.  Trandportskyddet till Mysan har samma storlek som ett senskydd till Mysan. Urgulligt.

För grannen med sin shettis gick det dessutom kanonbra på utställningen. En andra plats med höga poäng. Karin var helt övertygad om att det var pga av vårat dressyrspö så om det går bra på nästa kommer vi aldrig mer få se det *s*

Nej nu ska jag fixa lite mat och se om jag kan äta något sen är det ut till stallet och fixa inför morgondagen.

Härligt. Sika bli skoj att få komma iväg och hoppa igen. Träningen för Johan Lundh drar inte igång förrens nästa vecka.



Micha - Ufot.

Kommentera inlägget här: