Diabetikern

Precis som alla andra

Valborg..

Kategori: Allmänt

Och den ska snart tillbringas hos grannarna + en massa annat folk och hundar.

dset blir tipspromenad, grillning över stoooor brasa och möjligtvis sång ( ska försöka undvikas för att spara hörseln på de andra ha ha)

Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Kom på att alla mina jeans låg ute hos mamma så det blev ett par gamla jobbarbyxor på. de som jag hade när vi höll på som bäst och byggde stallet. Jag har inte kommit ur dem än ska tilläggas.

Har planterat lite, bärt jord gjort en ny rabatt och försökt få upp så mycket alger som möjligt i vår lilla damm.

Syns knappt att man tagit upp något. Frustrerande.

Nej nu ska man iväg och spöa alla på tipspromenaden.  Des ska få vara med i örat och googla det jag inte kan (det vill säga 90% av frågorna men ändå)

Muahahahaha!

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2010-04-30 | 18:12:26
    Bloggadress: http://ridemyhorse.blogg.se/

    ha,ha du som bara gjorde dom roliga grejerna =)

    Men ser man på du har blivit en med gröna fingrar. =)

    Ha så kul ikväll och kul att se dej på C.

Kommentera inlägget här: