Diabetikern

Precis som alla andra

Myskväll med Johan

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa lite med Johan framför en film.

Har varit igång hela dagen så jag förtjänar att ta det lugnt ikväll.

Började med att åka ut till mamma och stallet. Hjälpte Magnus rulla in halmbalarna på 370kg styck i foderkammaren. Sen var det långtur med hästarna i det underbara vädret. Hade långkalsonger och inte mindre än 5 tröjor så jag frös inte iallafall.

Hann inte mer än släppa ut hästarna i hagen förren det var dags för nästa stall.

Kl 3 (ok tio över 3) så var jag ute hos Jessica och hade en liten lektion med Mia och hennes ponny. Idag var vi ute i skogen och knatade. Linda tog med sin shettis som kallas Farfar (eller monstret beroende på hur snäll han är för stunden)
Det var tungt knatande. Halva sträckan var tung sand och backigt. Man blev allt lite svettig men trevlkigt var det.

Jessica tränsade ponnyn som jag ska rida in och tog med på promenaden. Imorgon är det sadeldags för första gången. Kul projekt det här.

Nej nu är det dags att stänga ner och krypa upp i soffan antingen med ett glas cola light eller en kopp te. Eller varför inte båda? Det är ju trots allt helg.

Glad Helloween allihop
Kommentera inlägget här: