Diabetikern

Precis som alla andra

Adventspyssel.

Kategori: Allmänt

Alltid saknas det något.

Som ljus. hade bara 4 röda och hur fult var inte det? Har nu köpt vita så jag kan byta ut de röda för de passade inte alls i mitt lilla kök. Sen saknade jag en stor stjärna (vilket jag inte hade från början men det är första gången jag firar advent i den här lägenheten så hur vet man vad man behöver ha?)

Köket:


Adventsljusstaken är inte röd utan i ek men bilden gör att den ser röd ut.

Mina fula röda ljus som inte ska vara där blir bytta så fort jag kommer hem. Usch..



Här saknas det en stoooor stjärna för då kan jag släcka den stora lampan till vänster.



Men men allt får man ta i sin tid. Vill ju tapetsera om i köket. Jag har allt hemma men inte motivationen *s*

Glömde ju och visa hur min dörr blev. den var iallafall lätt att tapesera. Blev en liten färgklick i hallen. Frågan är bara vad jag ska göra med resten av tapeten? Blev ju ganska mycket över från rullen om man säger så.



Nej om man ska ta tag i lite saker här nu då. Som vad tusan man ska ha för mat ikväll?

Tips någon? Enkelt och relativt snabblagat.

Hmm blir till att rota fram något i frysen.

Usch blir på så taskigt humör när det regnar såhär. När ska det sluta?

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: