Diabetikern

Precis som alla andra

Så jäkla missnöjd!!

Kategori: Allmänt

Var och klippte mig idag. Så jäkla missnöjd. Fick värsta tantfrisyren. Som vanligt vågade man ju inte säga något men i bilen på väg hem blev jag bara mer och mer modfälld så jag ringde till frisören och bokade ny tid, Fick tid imorgon så hon kan försöka fixa till det. Vete tusan hur hon ska lyckas med det då det inte går att ta så mkt mer på håret men men. Inget kan vara värre än hur det ser ut nu.

Men det var också sista chansen hon fick. Har inte varit supernöjd de senaste gångerna men det har ändå varit helt ok men nu är det banne mig katastrof! Så aldrig mer. Hon är dukigt men hon kan inte klippa mig.

Imorgon ska jag få hämta hem Bonkers. Det blev inga valpar. Det är ju inte jag direkt ledsen för eftersom jag får hem hunden så mycket snabbare då =)

Tänkte passa på att smita in på Ikea och kanske Charlies hästspoprt om det finns tid. Måste vara tillbaks här senast 13:00 eftersom klippningen är 14:00

Sen ska vi hämta alla bommarna som vi inte fick med oss förra gången. Ska hyra en vagn så vi inte skadar transporten.

Mamma var iväg och tränade för Uno Bohman idag. Det gick kanonbra. Jag red fram Lancome på utebanan i blåsten så det skulle bli lite lättare för mamma att komma åt henne och det fungerade. De hoppade som hejsan.

Fast ibland blir jag ledsen när jag ser vissa ryttare. Har man en dålig dag så låt det inte gå ut över hästen. Strunta i att rida då. Speciellt om man inte har någon självinsikt om just hur krasst man rider. Blir så förbannad. Inte bara ledsen utan arg. Hade god lust att slita av personen från hästryggen och ge denne en utskällning som hette duga.
Tur det inte är jag som är tränare. Jag skulle bli stämd på nolltid.

Nej nu ska jag slå Des en signal och sen krypa till sängs. Ska köra en lång bit imorgon.
Kommentera inlägget här: