Diabetikern

Precis som alla andra

Jösses.. I chocktillstånd

Kategori: Allmänt

Vilket snällt folk det finns.

Jag har just fått en hel hinderpark. 22st hinderstöd, 1 grind, 1 mur, 1 vattenmatta, Flera bommar i jättefint skick, plastdunkar i olika storlekar. Helt gratis!

Snacka om att jag står i skuld till detta par.

Jag kan fortfarande inte tro det. Vi fick inte in allt i transporten så på torsdag ska jag åka och hämta bommarna.

Har slutat köpa hem cola på veckodagarna. Visst det här är bara min andra dag men ändå. Tillåter mig själv att dricka cola om jag äter ute på t ex Mc Donalds men jag köper inte hem någon cola.
Får vi se hur det går.

Är sjuk opckså. Helt uttorkad det enda jag vill göra är sova. Orkar ingenting.  Min mage ballade ur i 2 dagar det räckte för att jag skulle bli uttorkad. Har nästan tappat rälningen på hur mycket vatten jag hinkat i mig idag. Har en halvliter till att dricka innan jag somnar.

Nej om man skulle hinka i sig vattnet och sen sova. Är sjukt trött.

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2009-05-27 | 15:46:50
    Bloggadress: http://kringelmaden.blogg.se/

    Vad kul att du fick så mycket hinder och allt.

    Det kostar ju en del nytt ju.

    Vilka snälla vänner du har.

    Fick du inte en vagn eller sele en annan dag utav någon ? =)

  • Clara säger:
    2009-05-28 | 00:15:43

    Jojemensan serru. Fast de fick jag inte det är bara ett lån på obestämd framtid. Både vagn, sele och tömmar =) Men det var ingen vän (jo nu räknas hon som det iofs) utan en helt främmande person via bukefalos. =)

Kommentera inlägget här: