Diabetikern

Precis som alla andra

Snart så..

Kategori: Allmänt

Sitter jag på tåget ner till kusten och får hälsa på Johan och Matilda.

Känns som om semestern verkligen kickar in då...

Fast nu så borde jag sova..

Men jag har inte packat klart. Att det ska vara så tråkigt att packa! Blir tokig. Kan jag få in i min hjärna att ju fortare jag packar desto snabbare kan jag gå och lägga mig så jag kommer upp och iväg imorgon?

Ska först ut till masen och ta en sväng i skogen med hästarna. Min blir bara piggare och piggare och känns verkligen kanonfin så det ska bli kkul att tävla i Mariestad den 1 och 2 augusti.

Kommer ju hem redan på söndag iom att det är dop för min lilla brorsdotter Stella. Rider en sväng efter det så Micha får bara vila en dag.

Livet känns rätt bra för tillfället. Nu ska bara vädret bli bättre så jag kan göra bort mig på vattenskidorna på lördag *s*

Kommentera inlägget här: