Diabetikern

Precis som alla andra

Semester!!

Kategori: Allmänt

Jag har semester, jag har semester, jag har semester...

Och hur började den? Första dagen på semestern var jag inne på jobbet. Igår satt jag i telefon 3 ggr med jobbet och nästa måndag ska jag kanske frakta en säng men men...

Måndagen började med en långtur i skogen på Micha. A-L kom med sin häst Pompe så vi var 3 stycken som njöt av vädret på hästryggen.
Igår så var det en sväng på ridbanan och idag blir det skogen igen.

Har plockat massor med kantareller och smaskat i mig en del blåbär. Underbart.

Livet känns rätt härligt just nu.

Alltför härligt för att sitta framför datorn och skrota. Har slängt på mig bikinin och ska nu ut och städa bilen sen mocka. *s*

Tur man är undangömd i skogarna så ingen ser när man gör detta i bikini ha ha

Nej nu vill jag ut och njuta av början på min semester. på fredag åker jag ner till kusten till Johan och Matilda tillbaks på söndag för dopet på lilla Stella.

Nope nu vill jga inte sitta här längre. =)



Men en sak undrar jag.. carolin vart har du gjort av din blogg?? Saknar den.

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2009-07-22 | 17:28:21
    Bloggadress: http://ridemyhorse.blogg.se/

    Det är flera som saknar min blogg. Undra varför?

    Är det för jag alltid skriver så tokigt eller.

    Är det någon mening som är normal...ha,ha.



    Vad skönt med lite semester, själv jobbar jag.

    Föresten så var det inne en person i dag på Beijer som var väldigt lik dej.

    Fast jag vågade inte hälsa, var rädd för att göra bort mej i fall det inte va du...



    Egentligen så har jag inte tid eller ork till bloggande längre så jag slutade med den gammla.

    Fast saknaden blev för stor för bloggen så jag började igen.

    Tokig som jag är.



    Hur går det med ridbanan , är den klar?

  • Clara säger:
    2009-07-24 | 00:59:39

    Nej ridbanan är inte riktigt klar ännu. Vi sprängde ju bort delar av berget men det skapade hål så vi måste fylla i igen och jämna till. Men snart så..

    Grannen var över med traktorn men ridbanan var för blöt så han vågade inte köra ut. Ska ta det när det blir finare väder och jämna till lite =)

    Nej jag var inte inne på Beijers så det var tur du inte hälsade s

  • Caroline säger:
    2009-09-07 | 12:37:03

    http://kjarkur.blogg.se/ gå in på hennes blogg om du vill ha hjälp med en ny och fin blogg.

    Fast hon tar typ 100 till 150 kr att göra om bloggen. =)

Kommentera inlägget här: