Diabetikern

Precis som alla andra

Jävla blankis!!

Kategori: Allmänt

och stenmurar som står efter en skarp sväng...

Igår skulle jag hämta upp mamma och magnus och köra in dem till en bowlingkväll i Skara (mamma är lika kass som mig på bowling så hon kom sist till råga på allt)
De var hos grannen. Körde dit dem i mammas bil inga problem. Tog min för att hämta upp dem. Första svängen gick bra andra så försökte jag svänga, bilen också men inget hände pga av isen så vi fortsatte rakt fram in i stenmuren.
Bilen klarade sig riktigt bra dock. Borde inte gjort annat eftersom jag höll hela 30-35 km/h men det var 10km/h för fort.

Ska väl se lite positivt på det hela. Jag klarade iallafall raden med postlådor så jag slapp ersätta dem. *s*

Alla kommenterade postlådorna för tydligen så är det ganska ofta som de blir nedmejade *s*

Ja ja igår var jag sur över det hela och tröstade mig genom att köpa en ny tröja på coop. Inte var den särskilt snygg men den var billig och ett bra basplagg. Bra tröst för stunden *s* Idag är jag lite gladare.

Inte så pigg på att ge mig ut med transporten i det här väglaget men vad ska man göra? Träning på tisdag och vill jag få ut nånting utav den så måste jag iväg till ridhus.
Ska ge mig ut och putsa lädret om en liten stund. Börjar se lite dassigt ut igen. Var dock inte så länge sen jag gjorde en helrengöring men nu är det dags igen. Blir oftare på vintern tack vare allt stöv.

Tack vare? Borde skriva på grund av.. inte fasen är det tack iallafall *s*

HATAR VINTER!!!!!

Snö kan iochförsig vara trevligt men när det inte finns någon är det bara för jävligt!

Min ridstövlar är fortfarande grymt snygga dock..

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2009-01-25 | 15:20:51
    Bloggadress: http://kringelmaden.blogg.se/

    Tja. Har du vaknat nu =) Tur att du klarade dej i alla fall. =) Ja det är något farligt halt ute nu, speciellt i vattenpölar.

  • Anonym säger:
    2009-01-25 | 16:56:15
    Bloggadress: http://vem det är!

    Tack för att du tycker mina barn är söta =)

    Hur jag hinner med allt , ja inte så svårt när jag bara jobbar måndagar på Beijer. Du behöver inte folk till din butik =) Sen har jag ju en bra kille så jag kan vara hos hästarna mycket. Vem tränar du för?

Kommentera inlägget här: