Diabetikern

Precis som alla andra

Nyttig eller onyttig?

Kategori: Allmänt

Det är frågan..

Kan inte sova så jag sitter här och funderar på om jag ska smaska i mig en riskaka eller lite chips.. Båda alternativen innebär att jag måste resa mig från min gråa kontorstol och masa mig ut i köket.. Orkar man det?

Har lite cola light kvar i kylen och det är ju aldrig fel, men samtidigt mitt kalla glas vatten är faktiskt helt ok..

Borde sova..

Fast kommer bli kvar framför datorn en liten stund till misstänker jag.

Färgade håret idag och tja.. Nu är det rött *s*

Behövde göra något roligt och nu har jag gjort andra på glatt humör också genom att ge dem något att skratta åt. Får mig att dra på smilbandet lite när jag ser mig själv i spegeln iallafall *s*

Var hos J.B idag och tjatade lite skit. Skvallrade lite kikade på hästar och spanade in hennes nya köp ett 4-årigt halvblod som är åt helskotta för mager. Hur tusan tänker man när man inte ger djur tillräckligt med mat?
Det är oförlåtligt.
Tycker dock hon gjort ett riktigt kap för endast 15 000,-
Roligt för henne. Och för hästen som nu kan mumsa rejält med mat =)

Nej om man skulle ge sängen ett nytt försök. Tuva ligger helt utslagen och reagerar ingenting när jag huserar omkring *s* Undrar om hon kommer gå upp med mig imorgon eller om jag får dra upp henne ur sängen. Själv tror jag på det senare.



Stackars lilla häst...



Travaren som tränade i rundkorallen var väldigt intressant. Travaren tyckte även att denna lilla varelsen var mycket intressant och gnäggade och glömde helt av sin träning i rundkorallen *s*





Man måste ju åka ståndmässigt även om man är liten *s*

När jag ändå är inne på smått. Knäppte ett kort på J.Bs shettis Mumin och hennes föl Filifjonkan.
'

Nu ska jag ge sängen en chans till eller soffan med en film jag redan sett. Gonatt

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2009-08-28 | 07:46:20
    Bloggadress: http://ridemyhorsse.blogg.se/

    Men vad har lilla pluttan gjort?

    Åhh en liten skäck föl, den lär ju inte vara svår att få såld =)

  • caroline säger:
    2009-08-28 | 08:08:24
    Bloggadress: http://internationalshowjumping.blogg.se/

    Tack nej jag ska tävla i Örby=)

    oj vilket läskigt sår ser helskumt ut:S Hästar lyckas med det mesta.

  • ~MoonLight Malo~ säger:
    2009-08-28 | 11:12:51
    Bloggadress: http://moonlightptc.blogg.se/

    Sv: Tack! Ja nu i efterhand har jag oxå blivit riktigt nöjd. :)



    Kul med fler bloggar från "i närheten". :)



    Otäckt sår! Aj...

    Har hört från lite olika folk att de tyvärr blir mer "vanligt" att folk drar in på höet pga prishöjningar, eller köper skräphö.

    Trist när hästarna inte får vad de behöver och då speciellt me unghästar som växer...

  • STOCKHOLMSJENNA säger:
    2009-08-29 | 11:05:14
    Bloggadress: http://stockholmsjenna.blogg.se/

    vad har hänt med hästen? tänkte på såret

Kommentera inlägget här: