Diabetikern

Precis som alla andra

Hoppträning, Bildbomb

Kategori: Allmänt

Just kommit hem från en mycket härlig hoppträning för Johan Lund i Floby.

Hästen hade kul jag hade kul och vi kom upp liye i hinderhöjd igen.

Magnus var mned och fotade och några kort fick han till. Behöver en snabbare kamera plus att han inte fotat på lääänge så en del kort blev lite lustiga *s*

Börjar med en riktigt bra bild på mamma och Lancome. Kolla vad fina de är tillsammans. Inte ett stopp idag heller. Lite vare min hjälp när jag red igenom henne ordentligt men det mesta är helt och hållet mammas förtjänst. Visst är de duktiga?






 




Här ser det ut som om hon står helt still men vi tog serien perfekt. *s*


                  





2 bilder jag bjuder på. Micha passade på att kicka lite bakut vid galoppbytet och det andra ser man knappt mig eller hästen för hindret är i vägen. Hitta ekipaget *s*

                          

Nu ska jag dra mig hem till mig. Ska upp tidigt imorgon för kurs i Ulricehamn.
Ska bli lite skoj. Skönt att komma ifrån butiken om så bara för en dag.
Visserligen är det BC-möte på torsdagen så det blir faktiskt 2 dagar ifrån butiken.
Najs.

Ja idag är jag glad och det har jag all rätt att vara också. =)

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2009-04-22 | 18:37:40
    Bloggadress: http://kringelmaden.blogg.se/

    Snygga skor. Sen vilken modig mamma du har som hoppar så höga hinder =)

    Ha så kul i Ulricehamn.

    Kul med bilder!

Kommentera inlägget här: