Diabetikern

Precis som alla andra

Tömt kameran på bilder.

Kategori: Allmänt

Och en del blev riktigt bra :-)

Visar här lite plock från min kamera de är inte så gamla så man får riktiga sommarkänslor i höstrusket.

Brorsan och hans dotter fikar.



När vi skulle ta en promenad var Isabelle tvungen att vila sina ben otaliga gånger så jag fick kånka runt med henne i vattnet *s* Braq träning för mig och Isabelle passade på att informera mig om att botten var äcklig *s* Inte undra på att hon var tvungen att vila sina ben ha ha

    

Tuva, Jag och lite blommor från när jag hade tråkigt.

   

Magnus vilar på luftmadrassen i mammas pool



Men jag skulle inta ha något emot Jessicas pool....



Nu ska jag ut och fota Lilleman. Han ska snart åka till Jessica.Skulle gjort det den här helgen men då hon fick en resa till St Tropez (stavning?) så blir det nästa helg. Och nej jag är inte det minsta avundsjuk...

KOMMENTARER:

  • HaNNa säger:
    2008-09-19 | 21:02:07
    Bloggadress: http://malumbub.blogg.se/

    Kul med nygamla bilder!



    Ta hand om tummarna, ha det så kul imorn, lycka till på tävlingen och så hörs vi om den där lucnhträffen!



    Kram!

Kommentera inlägget här: