Diabetikern

Precis som alla andra

Hästar, hästar, hästar...

Kategori: Allmänt

Dagens bilder...
Bara på hästarna dock :-)

Var nere på Västermark och hoppade lite. Mamma har gjort stora ting med Lancome men de har en bit kvar.

Fotade bara lite på backen. Samt på Lilleman. Får göra nytt försök imorgon då det inte blev så bra men träning ger färdighet som de säger.

Tyvärr står de lite i nedförsbacke viket ger en skum vinkel på Lancome men men. Det kommer fler dagar.

Micha





Lancome





Hon börjar allt ta sig i kroppen nu. :-)

Kort på Mysan också... Lilla tunnan..



Hon är enorm!
Tja för att vara så liten menar jag.

Sen ett kort jag tycker jag fick till hyfsat.



Lilleman måste ju vara med men honom fick jag inte ett enda bra kort på. Hmpff det är inte lätt när de inte vill vara stilla hästkrakarna *s*





Han är rätt stor med tanke på att Lancome är 165 och Lilleman är bara 6 mån. :-)

Nu ska jag åka och ta ut pengar sen hem och sova så jag orkar med morgondagen.

Kommentera inlägget här: