Diabetikern

Precis som alla andra

Jag äger!! och Jäkla skethäst..

Kategori: Allmänt

Först det roliga.

Var och bowlade igår med Emma, Hans och Johnny.  Och jag vann.
Inte pga av att de andra sög utan för att jag faktiskt spelade bra. Johnny var ruggig men jag fick 2p mer Moahahaha!! Yes!

Nu till den tråkiga...

Var och tävlade idag och vägrade ut mig pga av att Micha fick spelet som vanligt. Började med att istället för att ta ett galoppsteg till inför oxrarna på framhoppningen så hoppade hon av istället, vilket resulterade i att hon fick ta i som om hindret vore 1,40 istället för 1,10.

Inne på banan flippade det totalt för henne. Hon såg farligheter överallt och hade inte tid med att hoppa några hinder.

Kvitttar hur snygg hon än är, passar hon sig inte blir hon dressyrhäst! Hon verkar ju ha nerverna för det iallafall.

Lite bilder från dagen..

       

Tuva får vara med på ett hörn för hon skötte sig exemplariskt.


Sen hade jag lite lektion för mamsen på sin häst. Jag red fram Lancome först så hästen var redo för jobb och mamma kunde komma åt ordentligt. Det är kul att hålla lektion för henne.



lite storleksskillnad på Magnus och mamsen kanske? *s*
Lancome gillar iallafall att vara i centrum.



Efter ridpasset såg min lugg ut såhär..
Den borde varit platt så mycket som jag haft hjälmen på idag men icke. Den har ett eget liv. Jag försökte borste ner den men efter 2s såg den ut såhär igen..



Nu ska jag dra mig hemåt och dricka cola och kanske se en film. Först ska jag surfa lite igen dock..


Kommentera inlägget här: