Diabetikern

Precis som alla andra

Lite mindre Michelingubbe nu..

Kategori: Allmänt

och det känns underbart!

Troligtvis en infektion på njurarna. Det är det som gör att de läcker äggvita(protein) och gjort mig gigantiskt stor.
Har fått medeciner. Inte bara en utan ett flertal.
Om man inte kände sig sjuk innan så gör man det nu när man ser alla pillerburkar *s* Inte bra, inte bra.

Ska tillbaks för en biopsi. Det kan dock dröja ett tag men nu får jag ju nnting för svullnaden iallafall. Jag kan röra mig igen.
Kroppen är inte riktig på topp dock. Orkar inte rikigt allt än men det kommer. Sakta men säkert kommer det. Så jag är inte orolig längre iallafall.

Nu till något helt annat. Jag är så stolt över min mamma. Hon är så duktigt. 2 ggr nu har hon varit iväg och tränat för A-tränare. Hon har skött sig exemplariskt och hon verkligen duktig. Jag är ruggigt stolt över henne.

Hon erkänner själv nu att det inte ser så illa ut när hon rider så självförtroendet har kommit igång på henne också. På tiden om ni frågar mig. Jag är så glad för hennes skull. Hon behöver det här. Hon har blivit rejält taggad till att rida mer också. Härligt!!

[IMG]http://i30.photobucket.com/albums/c339/Diabetikern/lancome1.jpg[/IMG]

Nu ska jag gå och borsta tänderna och fundera på hur fasen jag ska hinna med alt tills på tisdag innan Susanne ska kika förbi butiken. Butiksvärdering ska vi ha också. Huga allt på en gång och jag som är halvtidssjuksriven veckan ut. Ska egentligen sluta tidigt men har aldrig kommit därifrån före 16:00 ändå.

Dags för en tandborstning så jag kommer i säng. Hoppas jag kan somna bara-har varit lite si och så med det där ett tag.

Men men man kan inte lösa allt på en och samma gång..... även om man velat *s*

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2010-09-13 | 02:22:21
    Bloggadress: http://linaishav.blogg.se/

    Hej!

    Jag är diabetiker sedan 26 år tillbaka!

    Hur mår du!?

    Snälla svara!

    Kram

Kommentera inlägget här: