Diabetikern

Precis som alla andra

Bajs...

Kategori: Allmänt

Vad det här suger.

Min bror har varit så gullig att låna ut en liten bärbar dvd-spelare så gissa vad jag kommer göra hela kvällen? Har länsat både min bror och min mor på filmer.

Har haft permission i helgen. En natt hemma i egen säng vilket var underbart. Ska in ikväll nu igen för mer provtagning.

De vet inte riktigt vad som är felet än men det verkar gå att lösa iallafall. Får reda på imorgon om det blir en biopsi eller inte men den verkar gå skitsnabbt/enkelt att göra.
Förhoppningsvis räcker det med lite mediciner så kan man köra på sen .

Lite av svullnaden har gått ner också. Inte mycket men tillräckligt för att jag inte ska bli andfådd av att gå uppför några trappor *s*

Igår tillbringade jag säkert en timme med att bara borsta på Micha. Riktigt terapiarbete. Mysan fick sig en genomkörare med borsten också och hon verkade njuta i fulla drag.

Kan man smuggla med sig hästen eller hunden in på sjukhuset månne?

Jästen kan bli svårt men Tuva borde gå. Hon är ju rätt liten *s*

Nej om man ska sätta lite fart?

Har verkligen ingen lust att åka tillbaks till sjukhuset. =(

Men men.. jag borde ju bli bra snart så man slipper vara där sen.  Se min skrajhet har gått över till motvilja och tristess *s*

Blodprovs och filmkväll för mig.

KOMMENTARER:

  • HaNNa säger:
    2008-11-20 | 14:14:35
    Bloggadress: http://malumbub.blogg.se/

    KRAM, gumman!





    Jag har utmanat dig på min blogg.

Kommentera inlägget här: