Diabetikern

Precis som alla andra

Hästar, hästar,hästar...

Kategori: Allmänt

Ja det och jobb. Det känns som om mitt liv endast kretsar kring det just nu. Kunde vara lite mindre jobb men men. man kan ju inte få allt.

Var och tävlade idag. Gick käpprakt åt skogen.  Har ingen aning om vad som hände så nu ska hästen kollas upp. Blodprov och erlichias ska tas. Just ifall.

Var och testade på en annan häst idag. Och jösses. Den gillade jag skarpt. Blev lite skrajsen när vi skulle longera honom först och han stegrade så han gick runt. Började undra vad jag gav mig in på men upp skulle jag.

Vilken härlig häst. Micha och den är jättelika fast han är lite piggare. Gillade den hästen skarpt. Funderar allvarligt på att ta hem honom och ha honom hemma i 2 månader för träning tävling inom hoppning. Linda Malm var intresserad men jag hoppas jag går först trots att Linda är mycket duktigare/har mer erafernhet =)

Nej nu ska jag åka hem och försöka knåpa ihop ett schema för hur jag ska klara/hinna med allt.

Lika äckligt glad idag trots tävlingsmissen. (ok var väl lite förbannad just då men det gick över)
Kommentera inlägget här: