Diabetikern

Precis som alla andra

Stockholm Here i Come!

Kategori: Allmänt

Akta dig Des jag är snart på väg....

Åker upp på torsdag kommer hem lördag. Lagom.
Första kvällen tillbringas med 2 trevliga grabbar. Ska bli kul att se Claes lägenhet. Men fredag så är det Des som gäller. =)

Imorgon är det 2 träningar på raken. Hoppas jag orkar. Men ska bli himla kul att se vad de andra tycker om Walle. Jag hoppas vi kan hitta en bra köpare till honom. Han är så himla härlig.

Micha är den jag gillar bäst men det är alltid roligt att testa nya hästar. Speciellt om de är som Walle.

Nu ska jag se på TV och bara slappa lite. Har suttit och spelat spel på min mobil i nästan 2 timmar...

Det är hypnotiserade. Så simpelt man behöver knappt tänka alls. Huva vad man kan fastna i spel. *s*

KOMMENTARER:

  • des säger:
    2008-07-24 | 00:27:31

    Stockholm är nu varnade! :P Jag stod i duschen när du rignde btw.

Kommentera inlägget här: