Diabetikern

Precis som alla andra

Sjuk igen.

Kategori: Allmänt

Vinterkräksjukan... image77 
Fy jäsiken vad jag varit sjuk mycket nu det senare.
Igår var jag riktigt dålig.  Orkade knappt ta mig ner på nedervåningen för att hämta lite vatten. Men det fick man så fint göra då min sambo åkte iväg vid 5 till gemensamma vänner. Han skulle handla på hemvägen så det fanns ngt jag kunde få i magen. Trodde han skulle komma hem vid 22 nånting men han kom inte hem förrens 01:40. Kul. Det ska jag komma ihåg nästa gång han vill att jag ska vara hemma från jobbet för att han mår dåligt.

Har massor att fixa på jobbet också. Mindre kul.

Har visserligen sålt rekord nu 6 dagar på raken det känns bra men hallå alla kunder! Köp tyg!! Kommer bli kanonbilligt nu på måndag mellan 10-15 kr/m det ni. Kom igen. Vi måste bli av med det. Falköping och Skara har knappt något tyg kvar vi har massor. Det måste bort!

Imorgon kommer vi få en massa pall + att det är över 1500 skyltar att byta men jag har satt in en massa extra fok samt så kommer min första praktikant på jobbet imorgon så det blir massor av folk inne. Jag kommer dock bara att köra en halvdag.

Idag var jag inne och fixade skyltar samt gjorde schemat. Måste fixa om lite där också. Är inte riktig optimalt nu, men det kommer.

Jag och mamma var inne på Arken i torsdags också. Spenderade mina födelsedagspengar. Köpte ett par Sprenger stigbyglar (1349,-) ett nytt pannband till Micha med ljust rosa stenar i för tävling/träning (399,-) och ett par sporrar inklädda i gummi (119.-) med rabatt och allt så gick hela kalaset på 1680,- varav jag enbart behövde lägga 280,- då jag fått 1400,- i presentkort. Tjoho! Pannbandet blev otroligt snyggt.

Pratade nyss med min käre sambo igen och han lär inte vara hemma förrens vid 18:30 så det är ju ingen ide att jag rör mig hemåt än på ett bra tag bättre att sitta lite här hos mamma vid datorn och bara vila upp mig.

Nope nu måste jag röra mig mot toaletten. Magen börjar röra lite för mkt på sig


JAG HATAR ATT VARA SJUK!! 

 

KOMMENTARER:

  • HaNNa säger:
    2008-01-13 | 20:08:23
    Bloggadress: http://malumbub.blogg.se

    *skickar en massa krya-på-sig-spöken*

    Jag kommer gärna o handlar nån meter tyg!!!

    Kram så länge!

  • Ulrika säger:
    2008-01-14 | 15:41:09
    Bloggadress: http://lafourmi.blogg.se/

    Så även du har en blogg :)

    Även jag har skaffat mig en blogg...idag :)

    Hoppas att du mår bättre nu. Ta hand om dig.

  • Ulrika säger:
    2008-01-15 | 11:04:46

    Du är utmanad :) Se min blogg.

  • HaNNa säger:
    2008-01-15 | 15:48:34
    Bloggadress: http://malumbub.blogg.se

    Va fan, jag har ju också utmanat dig!

    Jag kan ändra på det om du vill. Just let me know.

    Tack för idag! Det var trevligt!
    HerrJ gillade det svarta tyget och gav det ett bra betyg! *nöjd*

    Kram

Kommentera inlägget här: