Diabetikern

Precis som alla andra

Full rulle igen

Kategori: Allmänt

Jösses. Veckan nere i Genarp på Häckeberga värdshus ( www.hackeberga.com )var helt superb! jag vill aldrig laga mat igen då den var så god därnere. *s*

Igår var jag i Borås och jobbade. Jösses den butiken kommer bli riktigt bra när den är färdig. Jag är grymt avundsjuk.

Men någon gång kommer min butik att se ut som den färdiga Boråsbutiken också.


Nu ska jag sätta mig framför tv:n och vila. Är grymt trött och orkeslös.

Ikväll kommer Emma & Hans över en sväng. Det ska bli roligt var ett tag sen jag träffade dem.

Ooohh höll på att glömma. Fredrik fik hem snnya l igår. Den är kanonfin.

KOMMENTARER:

  • Ulrika säger:
    2008-03-03 | 21:50:53

    Nej, nu får du nog ta och uppdatera lite ;)

Kommentera inlägget här: