Diabetikern

Precis som alla andra

Domedagen..

Kategori: Allmänt

Typ eller tja. Jag vet faktiskt inte. just nu känns det ganska ok men det beror ju på att jag inte är där.


Nu till något roligare.
Har nyligen avslutat en mycket trevlig ridtur med Ulrika och Ozzy. Micha hoppade som vanligt till för stora blanka vattenpölar. De kan ju hoppa upp och bita henne när som *s* Kul att kunna rida på lite ute igen. Mammas häst klarar endast av skritt nu pga av dräktigheten. Det börjar närma sig. Inte långt kvar tills fölning. ;Man känner fölet inne i magen. Lite coolt faktiskt


Mindre kul  är att jag ska vara utanför Ikea i Jönköping imorgon kl 7. Jisses kommer få gå upp okristligt tidigt. Men det ska bli så kul och lärorikt (hoppas jag) Jag åker ner med den attityden iallafall. Har lämnat restriktioner på jobbet om vad som ska göras under helgen/veckan som jag inte är där. Känner jag mig själv rätt så lär jag väl åka direkt från utbildningen till jobbet för att kolla hur det gått samt sitta var och varann dag i telefon *s*

Nej nu ska jag skriva ut vägbeskrivning, sen bege mig hemåt för att kanske fixa mat men mest packa. Hoppas jag kommer i säng tidigt ikväll men har ju inte lyckats nån gång hittils så. Ja ja det får gå som det går.
Och Des. Ursäkta för att jag fick lägga på luren 3 ggr. Men nöden har ingen lag *s*

KOMMENTARER:

  • HaNNa säger:
    2008-02-11 | 21:59:54
    Bloggadress: http://malumbub.blogg.se

    Hoppas du får en intressant utbildningsvecka! Lite avundsjuk är jag, men samtidigt så går jag ju i skolan redan på min fritid...så nån måtta får det ju vara! =)

    Njut av utbildningen. Ta resten av världen sen.

    Vi hörs.

    Kram

Kommentera inlägget här: