Diabetikern

Precis som alla andra

Fredagen den 19...

Kategori: Allmänt

Så ska jag infinna mig på KSS i skövde. Nu ska välbiopsin bli av.

Ganska bra tajming också. Då är det ju inga träningar så jag behöver inte oroa mig för det.

Sen en helt otrolig nyhet,,,

En helt främmande person har erbjudit mig lån utav shettis sele och vagn. Jag kan knappt tro det. Ska skriva ett litet kontrakt mellan oss så hon garanterat får tillbaks sina saker. Känns tryggare för en annan också,

Men.. jag är helt chockad. Aldrig att jag skulle göra något sånt. Inte till en helt främmande människa! Till någon jag känner javisst.

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Börjar bli trött och ska upp tidigt imorgon. Har en massa pappersarbete att göra på kontoret imorgon sen lite annat att dona med.

Nej sätt fart Clara...
Kommentera inlägget här: