Diabetikern

Precis som alla andra

Fredag? Måndag? Lördag?

Kategori: Allmänt

jag är helt förvirrad. Det känns som måndag fast jag vet att det är fredag,*s*

Jag ska snart gå och lägga mig. Då hyresvärden fortfarande inte fixat med vattnet här är det ingen ide att duscha. Tar ca  30 min  bara för att få håret blött. Inte roligt alls hur ska man kunna duscha?

Orkar inte skriva mer på den här datorn- Liten och klumpig. Kan knappt de vad jag skriver.

Märks det att jag är på dåligt humör?

Snö överallt, Går inte att rida ordentligt.

Mörkt.

Jag är rastlös

sugen på popcorn men kan inte göra några då micron e helt paj.

Woho vilken bra start på helgen. Inte undra på att jag tror det är måndag....

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2008-12-27 | 17:02:27
    Bloggadress: http://kringelmaden.blogg.se/

    Hej!

    Kanske humöret har vänt nu, när det har varit jul och allt. s Snygg häst du har skaffat dej.



Kommentera inlägget här: