Diabetikern

Precis som alla andra

Skallebang

Kategori: Allmänt

Har jag haft hela dagen. Nu börjar den lätta litegranna men den vill inte ge med sig helt.
Illa

Har haft en bra dag på jobbet trots huvudvärken. Alla är bara så übertrevliga och hjälpsamma. Min chef Slobban kom och hälsade på en sväng samt gick igenom lite. Är massor jag ska lära mig men om jag ska vara ärlig så verkar det inte alltför krångligt. Bara man kommer in  i det.

Tränade för Fredrik Gustavsson igår och herrejäklar. Jag kommer verkligen inte undan med något *s* Minsta lilla grej så är han på mig och rättar. Men det är ju det som är roligt. Det är ju det jag betalar för.
Idag fick Micha vila så ska vi ta en ganska lugn tur imorgon. Troligtvis hemma lite tidigare då också. Det behövs.

Nej nu ska jag skynda mig hem Fredrik ska köpa med sig mat idag så jag slipper laga. Snällt
Kommentera inlägget här: