Diabetikern

Precis som alla andra

Han lever!!

Kategori: Allmänt

och mår bra. Min kära gamle vän återfinns i Essunga. Vilket inte är alls långt ifrån mig ju *glad*

har nu pratat med ägarna också och de verkar rikigt mysiga. Indi verkar må kanonbra där. En sten har lättat från hjärtat. Kan inte med ord beskriva hur bra det känns.

Har tillbringat hela dagen till att fixa hagen. Nu är vi nästan klar med en då har vi en nästan lika stor till.. men den är det ingen brådska med. Skönt.

Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon. den har redan börjat.. min mage... mina lår.. aj aj aj.

min tränare körde med oss rätt rejält idag. Mycket bra övningar men den innefattade kort galopp vilket innabar att jag fick rida på styrka viket INTE är min starka sida. Men vi är supernöjda iallafall.

Ska till farbror Optikern imorgon och se om jag kan få till det med nya linser. Vill ha det när man rider.

Nope dags att sätta fart har massor att göra men som vanligt påbörjas det i sista stund *s*

Hittade lite bilder från vår första tävling. Snyggingen her self. =)

180403-17
180403-19

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2007-05-25 | 09:49:35

    vad va det jag sa:D
    träningsverk?? lär jag oxå få. hade brännboll på idrotten idag. med tennisboll, frisbee och en fotboll. kasst. XD

  • Anonym säger:
    2007-05-27 | 01:01:17

    Vad SKÖNT att Indi verkar ha det bra! *banandans*
    Vad otroligt LITEN din mamma ser ut på bilderna! *rofl*
    Du, fölis är sööööööööt och nu vet jag priset på henne också. Farligt! Har nu också sett Acke IRL - farligt farligt!!! *eek*
    Ska bli skönt att få komma igång med ridningen nu. Behöver det!
    Hoppas vi ses snart!
    Kram

  • HaNNa säger:
    2007-05-27 | 01:01:56

    Ok, det var jag som skrev nyss, men det strulade tydligen lite...

Kommentera inlägget här: