Diabetikern

Precis som alla andra

Micha R O C K S !

Kategori: Allmänt

Micha i v?rsolen


Mitt jobb suger men det gör att jag kan ha råd med Micha...

Hade ju träning igår och jag säger bara det. Vilken häst jag har. Jag är så glad att jag inte vet vart jag ska göra av all glädje.
Hoppade lite titthinder och det var första gången på utebanan. Hästar i hagarna runtomkring brallade och bockade. e49 ligger inte så långt ifrån så det är mycket för hästarna att titta på. Det kom transporter med hästar i som lastades ur och på. Micha tyckte bara det var intressant med allt folk runtomkring och tittade inte ens på hindren utan bara tjoho jag får hoppa *s*
Hoppade ngn slags mur, en "påskgrind" och en vit grind inte en gång hon tittade till på hindren utan bara rullade på. Lite stark blev hon men jag fick tag i henne. Fick med allt på film.  Tyvärr så såg det inte lika bra ut som det kändes (men det såg absolut inte dåligt ut heller.) Såg vad jag behöver träna på. Otroligt nyttigt att se sig själv på film ibland.

Kan man vara såhär glad för en bra träning? Känns nästan lite löjligt men just nu bryr jag mig inte. Micha är hästen med DET. Sunny var otrolig. Aldrig att jag kommer få en sån häst igen. Hennes kapacitet och stam var bättre än vad Michas är men för den nivån jag har tänkt mig duger Micha utmärkt. Skulle inte byta henne mot någon häst i dagsläget. (om någon vecka kasnke det låter annorlunda men inte just nu) Hon går från klarhet till klarhet min lilla pålla.

Min mage strular fortfarande. Mindre kul. Sitter här med sketfula byxor på jobbet bara för att det inte ska sitta åt något vid magen. Men men det går väl över någon gång det också.

Hittade lite roliga kulskydd till bilen *s* funderar på att vara så löjlig och köpa ett, men vilket?

Hittade massa roliga kulskydd på sidan  www.flugfiskekompaniet.com 

Nej nu ska jag jobba lite samt se om det kommit in något jobb jag kan söka.

Hoppas, hoppas, hoppas jag hinner träffa Hanna och Des imorgon. Det vore underbart att se dem igen. Vi träffas alldeles för sällan brudar
Kommentera inlägget här: