Diabetikern

Precis som alla andra

Midsommar..

Kategori: Allmänt

och det ska firas med grillad god mat och en massa jordgubbar i goda vänners lag.
Synd bara att det ser ut att komma regn annars hade vi kunnat bada i poolen men men det kommer fler dagar då man kan hoppa i för ett snabbdopp.

Nu vill jag däremot bara hem och sova. Benen ömmar och jag har svullnat som en gris. Typåiskt. Det är bara för att man vill ha några snygga kkläder på sig och vara social men icke. Ja ja nån gång får jag väl reda på varför man ser ut som en julegris efter att ha jobbat natt.

Glad Midsommar på etr allihop nu ska jag fortsätta på min bok. =)



Något skuttande till små grodorna runt midsommarstången kommer inte ske för min del i år.

KOMMENTARER:

  • HaNNa säger:
    2007-06-22 | 12:21:27
    Bloggadress: http://malumbub.blogg.se

    Äh, kom igen nu då! SKUTTA! :p
    Jag ska inte heller skutta eller hoppa denna helg, så jag ska väl bara hålla tyst.
    Hoppas svullnaden går ner och du får en trevlig helg.
    Kram

Kommentera inlägget här: