Diabetikern

Precis som alla andra

Bilen, bilen, bilen..

Kategori: Allmänt

Ja vad kan man säga? trots alla försök till att blidka min bilo så väljer den att trilskas med mig. Nu har vattenlåset gått sönder och generator remmen måste bytas. Detta kan inte  Magnus göra för att han har för stora händer för mycket pilljobb så den måste in till farbror Tony aka vår bilmekaniker.

Jeckla bil...

Ska den hålla på såhär så är det snart dag sför ett byte tror jag.  Fast plånboken skriker så det får nog bli i mina drömmar istället.

Var och tränade i torsdags och det gick kanonbra. Vad härligt det känns. Tyvärr så märker jag att Micha blivit lite väl ömfotad så jag får nog ta och slå på ett par sulor i fram på henne så man kan rida ordentligt ute.
Hittat  massa intressanta annonser inatt. Hästar, hundar, dörrar, fönster mm mm har printat ut dem och ska låta Magnus kika på om fönstren kan vara något att ha till stallet. man vet ju aldrig.

Undrar om surkarten fortfarande är irriterad. Den här gången är det inte jag som gjort något fel så jag ska banne mig inte be om ursäkt.
 Nej dasg att vika färdigt servetterna.. Blä för servetter

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2007-06-20 | 19:37:11
    Bloggadress: http://spyflugann.blogg.se

    Fredrik som är surkarten?
    Isf kan du få problem med att få en ursäkt, iaf enligt min erfarenhet. Men det är nog svårare att erkänna sina fel för sin lilla dumma syster;)

Kommentera inlägget här: