Diabetikern

Precis som alla andra

Humbauer Rapid & GBG Horseshow

Kategori: Allmänt

Ja här är den! Min nya transport anländer i mars.. Visst är den fantastisk?  Jag är superlycklig. Tyckte faktiskt inte att det var några större fel på min gamla Chess transport. den dög alldeles utmärkt men den här har sadelkammare och lite andra finesser. Lite lyxigare eller vad man ska säga :)

Var i Göteborg i fredags på Gbg Horseshow och jädrar vad kul det var. Sen att jag inte fick sova på nästan 26 timmar var mindre kul men helt klart värt det.

Hittade 2 träns på mässan. Hade velat köpa mycket mer men insåg att jag inte hade råd. Blev iallafall ett svart nytt träns med strass och achennosgrimma (300,-) och ett svart träns med pullarnosgrimma (250,-) sen passade jag på att köpa boken Hingstar verksamma inom svensk halblodsavel 2006 för endast 150,- Så dagen blev inte så dyr. Förutom transporten då  *s*

Imorgon ska vi passa på att åka till ridhuset igen. Behöver rida igenom Micha så att vi är lite mer förberedda inför träningen på torsdagen. det går bara bättre och bättre. Micha blir starkare för var dag så något rätt måste man ju göra *s*

Nej dasg att sätta lite fart här på jobbet. Mina fötter gör ont men tog av mig skorna och springer omkring i strumplästen lite så känns det snart lite bättre.
bara 2 nätter kvar nu,
Humbauer Rapid

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2007-02-27 | 14:49:54
    Bloggadress: http://spyflugann.blogg.se

    Du kämpar på ser jag. Är väl allt man kan göra, är så himla trött på skolan just nu. JOBB! LÄGENHET! HUND! *längtar* Hoppas du har det bra, kramar.

Kommentera inlägget här: